Nieuws

Op de hoogte blijven? Meld u dan nu aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste Locosoft nieuws als eerste in uw mailbox.


Service & Support 22-12-2016

ICT is het kloppend hart van uw organisatie. Alle werkprocessen hangen er van af. Een storing heeft direct gevolgen voor uw productiviteit, de afspraken die u met klanten heeft gemaakt en de tevredenheid van uw medewerkers. 

 

Locosoft is zich hier van bewust en stemt zijn dienstverlening hierop af en doet er alles aan om storingen te voorkomen. Hebt u vragen of ondervindt u toch problemen met uw systemen, dan staat ons team voor u klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen. 

 

Wij bieden ondersteuning op verschillende manieren: 

 

Telefonische servicedesk 

Locosoft beschikt over een eigen telefonische servicedesk waar eindgebruikers met hun ICT vragen of problemen terecht kunnen. 

 

Onze klanten hebben de mogelijkheid om telefonisch tijdens kantooruren of via e-mail contact op te nemen met de Locosoft servicedesk voor het plaatsen van een call. De geplaatste calls worden in ons ticketsysteem verwerkt en van hieruit worden verdere acties gecoördineerd. 

Daarnaast worden onze servicedesk medewerkers continu opgeleid waardoor ze kennis en verstand hebben van de laatste producten en ontwikkelingen in de markt. 

 

Onze medewerkers zijn op de hoogte van de situatie bij klanten en door de persoonlijke benadering weten wij problemen snel op te lossen. Bij Locosoft krijgt u niet iedere keer een andere medewerker aan de lijn waar u de situatie opnieuw aan moet uitleggen. 

 

Systeembeheer op afstand

Indien uw bedrijf beschikt over een werkende internetverbinding kunnen wij vrijwel altijd op afstand uw systemen beheren. Terwijl u een van onze medewerkers aan de telefoon heeft krijgt u instructies hoe u ons tijdelijk op een veilige manier toegang geeft om uw werkplek over te nemen. Vervolgens kan onze expert uw computerproblemen direct oplossen. 

 

On-site support 

Ondersteuning gaat verder dan het opzetten van een servicedesk waar eindgebruikers met hun ICT vragen terecht kunnen. Bepaalde ICT vragen en problemen zijn niet of lastig op afstand op te lossen of kosten simpelweg te veel tijd, waardoor de bereikbaarheid van de servicedesk in het geding komt. Een waardevolle toevoeging op onze servicedesk is on-site support. Op deze manier bieden wij gebruikers ter plaatse verdere ondersteuning. 

 

On-site support is ook van toegevoegde waarde als er tijdelijk een grotere vraag naar ondersteuning is. Bijvoorbeeld bij het migreren naar een nieuw systeem of het uitrollen van een grote hoeveelheid apparaten. 

 


Terug naar overzicht Terug naar vorige pagina

© 2017 Locosoft B.V. Alle rechten voorbehouden | www.locosoft.nl