Support Client Support Client
Mail Support Mail Support
Contact Contact Support
Service & Support

Service & Support

Home » Diensten » Service & Support

Professionele hulp wanneer jij het nodig hebt

ICT is het kloppend hart van je organisatie. Alle werkprocessen hangen er van af. Een storing heeft direct gevolg voor jouw productiviteit, de afspraken die je met klanten hebt gemaakt en de tevredenheid van je medewerkers.

Locosoft is zich hier bewust van, stemt zijn dienstverlening hierop af en doet er alles aan om storingen te voorkomen. Heb je vragen of ondervindt je toch problemen met jouw systemen, dan staat ons team voor je klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen.

Wij bieden ondersteuning op verschillende manieren:

  • Telefonische servicedesk
  • On-site support
  • Systeembeheer op afstand
  • Trainingen

Telefonische servicedesk

Locosoft beschikt over een eigen telefonische servicedesk waar eindgebruikers met hun ICT vragen of problemen terecht kunnen. Onze klanten hebben de mogelijkheid om tijdens kantooruren telefonisch of via e-mail contact op te nemen met de Locosoft servicedesk voor het plaatsen van een call. De geplaatste calls worden in ons ticketsysteem verwerkt en van hieruit worden verdere acties gecoördineerd.

Onze servicedesk medewerkers worden continu opgeleid waardoor ze kennis en verstand hebben van de laatste producten en ontwikkelingen in de markt. Onze medewerkers zijn op de hoogte van de situatie bij klanten en door de persoonlijke benadering weten wij problemen snel op te lossen. Bij Locosoft krijg je niet iedere keer een andere medewerker aan de lijn waar je de situatie opnieuw aan moet uitleggen.

On-site suppport

Ondersteuning gaat verder dan het opzetten van een servicedesk waar eindgebruikers met hun ICT vragen terecht kunnen. Bepaalde ICT vragen en problemen zijn niet of lastig op afstand op te lossen of kosten simpelweg te veel tijd, waardoor de bereikbaarheid van de servicedesk in het geding komt. Een waardevolle toevoeging op onze servicedesk is on-site support. Op deze manier bieden wij gebruikers ter plaatse verdere ondersteuning.

On-site support is ook van toegevoegde waarde als er tijdelijk een grotere vraag naar ondersteuning is. Bijvoorbeeld bij het migreren naar een nieuw systeem of het uitrollen van een grote hoeveelheid apparaten.

Systeembeheer op afstand

Indien jouw bedrijf beschikt over een werkende internetverbinding kunnen wij vrijwel altijd op afstand de systemen beheren. Terwijl je een van onze medewerkers aan de telefoon hebt krijg je instructies hoe je ons tijdelijk op een veilige manier toegang geeft om jouw werkplek over te nemen. Vervolgens kan onze expert de computerproblemen direct oplossen.

Trainingen

Voor enkele van onze oplossingen verzorgen wij ook trainingen. Als een eindgebruiker goed is opgeleid, houdt dat in dat hij of zij in staat is zijn dagelijkse taken efficiënt en effectief uit te voeren. Minder fouten, minder zoeken naar de juiste manier van werken, minder frustratie.. uiteindelijk minder kosten doordat alles sneller goed loopt.

Heb je een vraag?

Bij Locosoft werken enthousiaste professionals met jarenlange ervaring op het gebied van ICT. Daarom kun je bij Locosoft terecht voor elke gewenste oplossing.

Laat je contactgegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!

© 2018 Locosoft B.V. Alle rechten voorbehouden | www.locosoft.nl | Disclaimer | Sitemap